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Design for media : a handbook for students and professionals in journalism, PR and advertising

Gespeichert in:
Bibliographische Angaben
Autor:in: Hand, Dinah., (VerfasserIn)
Beteiligte: Middleditch, Steve, (MitwirkendeR)
Sprache: Englisch
Veröffentlicht:Harlow, England : Pearson,, 2013
Schriftenreihe:The Longman practical journalism series
Umfang:1 online resource (xi, 1, 372 pages)
Gedruckte Ausgabe:Erscheint auch als:
ISBN:9781315834153
1315834154
9781317864004
131786400X
9781317864011
1317864018
9781138442870
1138442879
9781405873666
1405873663
Schlagwörter:
DOI:

10.4324/9781315834153

wird zitiert von: 1 Titel im Zitationsindex COCI
Zusammenfassung:1. The evolution of publishing media -- 2. Twenty-first century media : design in practice -- 3. Cross-media production : print and web publishing -- 4. Pre-planning a publication and website -- 5. Information design -- 6. Content visualisation and structure (1) : type -- 7. Content visualisation and structure (2) : pictures -- 8. Content visualisation and structure (3) : colour -- 9. Building a print or web page -- 10. Going to press/publishing on the web.