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PPN: 
085994596Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
Titel: 
Sonst. Personen: 
Körperschaft/en: 
Ausgabe: 
5th ed
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Oxford ; Boston : Butterworth-Heinemann, 2003
Umfang: 
xxxviii, 834 pages : Illustrationen
Art des Inhalts: 
Schriftenreihe: 
Anmerkung: 
Previous ed.: 1999
Includes bibliographical references and index
Electronic reproduction, Boulder, Colo : NetLibrary, 2003
Bibliogr. Zusammenhang: 
Print version: Marketing book
ISBN: 
0-585-45952-5 electronic bk.
978-0-08-049640-5
0-08-049640-7 electronic bk.
978-0-585-45952-3 : electronic bk.
Weitere Ausgaben: 0-7506-5536-4 (Druckausgabe)
Schlagwörter: 
Sachgebiete: 
Mehr zum Thema: 
Klassifikation der Library of Congress: HF5415
Dewey Dezimal-Klassifikation: 658.8;
bisacsh: BUS043000
bisacsh: BUS078000
Inhalt: 
Chapter 7. Business-to-business marketing: organizational buying behaviour, relationships and networksChapter 8. Marketing research; Chapter 9. Quantitative methods in marketing; Chapter 10. Market segmentation; Part Three: Managing the Marketing Function; Chapter 11. Managing the marketing mix; Chapter 12. New product development; Chapter 13. Pricing; Chapter 14. Selling and sales management; Chapter 15. Brand building; Chapter 16. The integration of marketing communicatio
This fifth edition of the best-selling Marketing Book has been extensively updated to reflect changes and trends in current marketing thinking and practice. Taking into account the emergence of new subjects and new authorities, Michael Baker has overhauled the contents and contributor lists of the previous edition to ensure this volume addresses all the necessary themes for the modern marketer. In particular, the 'Marketing Book' now broaches the following 'new' topics: * Channel management - management of the supply chain * Customer Relationship Management * Direct marketing * E-marketing * I
 
Veröffentlichungsangabe: 
Boulder, Colo : NetLibrary, 2003
Hersteller: 
Boulder, Colo : NetLibrary
Gesamttitel: 
Umfang: 
Online-Ressource
Mehr zum Titel: 
Rechteinformation:
 
Anmerkung: 
Vervielfältigungen (z.B. Kopien, Downloads) sind nur von einzelnen Kapiteln oder Seiten und nur zum eigenen wissenschaftlichen Gebrauch erlaubt. Die Weitergabe an Dritte sowie systematisches Downloaden sind untersagt.
Volltext: 
 
 
 
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