Deutsch Englisch

Neuerwerbungen

Katalogzugriff über EZproxy

Speichern

Trefferanalyse

 
 
 
 
 
 
 
 
1 von 1
      
* Ihre Aktion  Suchen ([PPN] Pica-Produktionsnummer) 1808382080
Online Ressourcen (ohne Zeitschr.)
Titel: 
Person/en: 
Sprache/n: 
Englisch
Veröffentlichungsangabe: 
Münster ; New York : Waxmann, 2022
Umfang: 
1 Online-Ressource (189 Seiten)
Art des Inhalts: 
Bibliogr. Zusammenhang: 
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe) : ISBN 9783830945024
ISBN: 
978-3-8309-9502-9
Weitere Ausgaben: 978-3-8309-4502-4 (Druckausgabe)
Global Trade Item Number: 
9783830995029
Schlagwörter: 
Mehr zum Thema: 
Dewey Dezimal-Klassifikation: 371.20709481;
Warengruppen-Systematik des VLB: 1572
Warengruppen-Systematik des VLB: 9572
Inhalt: 
The project School-In was an in-service professional development project which aimed to improve inclusion and facilitate schools' academic results by taking the local context, expectation structures, and school culture into consideration. This intervention project was based on a systemic approach and designed to include the entire teaching staff, ensuring cross-disciplinary and cross-level impact. Conducted in five Norwegian municipalities, School-In was financed by the Research Council of Norway (NFR) as an innovation project for the public sector. This book gives a detailed overview of the project School-In, documenting its research and intervention methods. It provides stakeholders, educational researchers, and practitioners with information about the make-up of the study. In this book, School-In is presented as an example of how new ideas and knowledge can be gained from several research approaches and readers are given specific examples of how development processes may be conducted and investigated in schools.
Rechteinformation:
 
Anmerkung: 
Zugriff auf frei verfügbares E-Book / Free access to the e-book:
Volltext: 
 
 
 
1 von 1
      
Über den Zitierlink können Sie diesen Titel als Lesezeichen ablegen oder weiterleiten
 
1 von 1