Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Association for Computing Machinery (ACM) ; 2005
    In:  ACM SIGCSE Bulletin Vol. 37, No. 3 ( 2005-09), p. 237-240
    In: ACM SIGCSE Bulletin, Association for Computing Machinery (ACM), Vol. 37, No. 3 ( 2005-09), p. 237-240
    Kurzfassung: Established as a research project at the University of Illinois in the spring of 2002, eFuzion has proven to be a valuable and effective pedagogical set of tools. It provides the capacity to both mentor and assess students individually, both during and outside of class. In the summer of 2002, a study we conducted revealed that eFuzion's in-class tools increased student's final grade by more than 6 points. In this paper we describe the evolution of our system and experiences leading up to our "Classroom of the Future" demo for the Grand Opening of the Thomas M. Siebel Center for Computer Science. We conclude with a discussion of our future plans for eFuzion.
    Materialart: Online-Ressource
    ISSN: 0097-8418
    Sprache: Englisch
    Verlag: Association for Computing Machinery (ACM)
    Publikationsdatum: 2005
    ZDB Id: 2069888-4
    ZDB Id: 716409-9
    SSG: 5,3
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz