Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    SAGE Publications ; 2015
    In:  Phi Delta Kappan Vol. 97, No. 3 ( 2015-11), p. 34-37
    In: Phi Delta Kappan, SAGE Publications, Vol. 97, No. 3 ( 2015-11), p. 34-37
    Kurzfassung: Polish education reforms begun in 1999 have helped dramatically raise that nation’s performance on international examinations. Broad goals set by Poland’s education ministry included improving the overall education level of Polish citizens, equity, and implementing national standards with local autonomy. As part of the new reforms, Poland required students to spend more time on core academics, introduced a national exam system, changed school governance, and expanded communications. Yet the author also said the global lesson of Poland is that it would be unwise for other countries to attempt to adopt the Polish measures whole-scale but rather to adapt parts of the program that might work best for them.
    Materialart: Online-Ressource
    ISSN: 0031-7217 , 1940-6487
    Sprache: Englisch
    Verlag: SAGE Publications
    Publikationsdatum: 2015
    ZDB Id: 2066884-3
    ZDB Id: 3093059-5
    ZDB Id: 281485-7
    SSG: 5,3
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz