Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    SAGE Publications ; 2015
    In:  Remedial and Special Education Vol. 36, No. 2 ( 2015-03), p. 77-82
    In: Remedial and Special Education, SAGE Publications, Vol. 36, No. 2 ( 2015-03), p. 77-82
    Kurzfassung: Since 1966 when we began our careers in special education, we and others in our cohort have seen substantial changes in our discipline. In our personal experience, we had the opportunity to work together in situations that led us to focus on practices and procedures that produced better outcomes for our students, and better outcomes for students became our primary metric for assessing educational recommendations. Regardless of the rationale, theory, or appealing argument for them, we wanted to know whether a proposed procedure helps students with disabilities succeed. Sometimes those procedures need to be employed in special places. We explain how we came to this perspective, why we hope that perspective does not get lost amid contemporary reform efforts, and what we hope it will mean for the future.
    Materialart: Online-Ressource
    ISSN: 0741-9325 , 1538-4756
    Sprache: Englisch
    Verlag: SAGE Publications
    Publikationsdatum: 2015
    ZDB Id: 2068560-9
    SSG: 5,3
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz