Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Walter de Gruyter GmbH ; 2018
    In:  Sociolinguistica Vol. 32, No. 1 ( 2018-11-01), p. 57-68
    In: Sociolinguistica, Walter de Gruyter GmbH, Vol. 32, No. 1 ( 2018-11-01), p. 57-68
    Kurzfassung: Tourism is the leading economy of the 21st century also for Italy. The language could also benefit from it, which statistically performs very well in many areas (on the world stage, on the internet, in foreign language learning, etc.). Unfortunately, the country’s tourist-economic importance does not correlate positively with its language value. Here, the Italian state is asked to do more with investment for the ‚visibility’ of the language in the tourism sector, e.g. with the opening of foreign ENIT headquarters.
    Materialart: Online-Ressource
    ISSN: 1865-939X , 0933-1883
    RVK:
    RVK:
    Sprache: Englisch
    Verlag: Walter de Gruyter GmbH
    Publikationsdatum: 2018
    ZDB Id: 623050-7
    ZDB Id: 2455198-3
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz