Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    London : Inst. for Fiscal Studies
    UID:
    (DE-627)80032983X
    Umfang: Online-Ressource (78 S.) , graph. Darst.
    ISBN: 9781909463561
    Serie: IFS reports / Institute for Fiscal Studies R99
    Inhalt: The Effective Pre-School, Primary and Secondary Education (EPPSE) project is the first large-scale British study on the effects of different pre-school experiences on children's outcomes. It enables researchers to look at the impact of both pre-school education and pre-school quality not only on short-term education outcomes, but also on long-term education and possible future labour market outcomes for a cohort of individuals who did not have access to universal pre-school education. It is these long-term economic consequences that are the focus of this report.
    Anmerkung: Systemvoraussetzungen: Acrobat Reader.
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Graue Literatur
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz