Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    E-Ressource
    E-Ressource
    Paris :OECD Publishing,
    UID:
    almafu_9958094539802883
    Umfang: 1 online resource (57 p. )
    Serie: OECD Food, Agriculture and Fisheries Papers, no.3
    Inhalt: The interest in marketing margins and price transmission has recently gained remarkable momentum and the amount of studies on this subject is rapidly growing. There is a myriad of questions about prices and margins investigated by these studies, yet new questions are surfacing as markets and business practices change with an impressive speed. Wohlgenant (2001), in his survey on marketing margins, identifies some of the questions puzzling researchers and policy makers alike. For example: Are marketing margins too large? Why are margins different among products? How have...
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz