Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almafu_9959232287902883
    Umfang: 1 online resource (167 pages)
    Ausgabe: 1st ed.
    Inhalt: These social entrepreneurs highlight the relationship between personal values and sustainability, entrepreneurship and innovation in developing and marketing luxury products. Their stories prove that luxury need not be a destructive force. Instead, this book opens a window on a world where entrepreneurial pioneers can change the rules of the game.
    Anmerkung: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph , Cover -- Half Title -- Title -- Copyright -- Dedication -- Contents -- Foreword -- Acknowledgements -- Sustainable luxury: Stories from the pioneers -- Stories from the social pioneers in the sustainable luxury sector: A conceptual vision -- 1 Elvis & -- Kresse, UK -- 2 The IOU Project, Spain -- 3 Aïny Savoirs des Peuples, France -- 4 Pachacuti, UK -- 5 We Are Knitters, Spain -- 6 Positive Luxury, UK -- 7 Bottletop, UK -- 8 Big Blue Bike, USA -- 9 Estancia Peuma Hue, Argentina -- About the editors. , English
    Weitere Ausg.: ISBN 1-78353-063-4
    Weitere Ausg.: ISBN 1-78353-064-2
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz