Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Chichester, England ; : Wiley,
    UID:
    almafu_9959327279402883
    Umfang: 1 online resource (xv, 227 pages) : , illustrations
    ISBN: 9780470666265 , 0470666269 , 9780470058589 , 0470058587 , 1280838663 , 9781280838668 , 9786610838660 , 6610838666
    Inhalt: You've chosen this book. Which probably means you're a marketer, you've heard of scenarios and you want to know what they can do for you. Can they help with everyday marketing issues like brands, channels and relationships? The answer is yes. Rooted in customer needs, scenarios bridge the gap between corporate strategy and marketing tactics.
    Anmerkung: Introduction to scenario planning / Gill Ringland -- Securing future revenue / Laurie Young -- Marketing strategy and scenarios / Paul Fifield -- Scenario planning and innovation / Tim Westall -- Scenarios in customer management / Merlin Stone and Neil Woodcock -- Scenarios in brand valuation and brand portfolio strategy / David Haigh -- Marketing communication : radical or rational change? / Don E. Schultz -- Scenarios for fast moving sectors / Andrew Curry, Lloyd Burdett, and Crawford Hollingworth -- Conclusions.
    Weitere Ausg.: Print version: Scenarios in marketing. Chichester, England ; Hoboken, NJ : Wiley, ©2006 ISBN 0470032723
    Weitere Ausg.: ISBN 9780470032725
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz