Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Hoboken, N.J. :John Wiley & Sons,
    UID:
    almafu_9959328515802883
    Umfang: 1 online resource (xxvi, 294 pages) : , illustrations
    ISBN: 9781119202127 , 1119202124 , 0470056282 , 9780470056288 , 9781118046470 , 1118046471 , 1280519231 , 9781280519239 , 9786610519231 , 6610519234
    Serie: Wiley and SAS Business Series ; v.7
    Inhalt: Customer data integration in a readable styleCustomer Data Integration is an introductory guide to the concept of customer data integration for business people who have skimmed the edges of integrated customer data and for IT practitioners who have not yet tackled the issue head-on.
    Anmerkung: Customer Data Integration: Reaching a Single Version of the Truth; Contents; Foreword; Introduction; Acknowledgments; Chapter 1: Executives Flying Blind; Chapter 2: Master Data Management and Customer Data Integration Defined; Chapter 3: Challenges of Data Integration; Chapter 4: "Our Data Sucks!": The (Not So Little) Secret about Bad Data; Chapter 5: Customer Data Integration Is Different: A CDI Development Framework; Chapter 6: Who Owns the Data Anyway?: Data Governance, Data Management, and Data Stewardship; Chapter 7: Making Customer Data Integration Work. , English.
    Weitere Ausg.: Print version: Dyché, Jill. Customer data integration. Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, ©2006 ISBN 0471916978
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz