Umfang:
1 Online-Ressource (xxii, 552 Seiten) :
,
Diagramme.
ISBN:
978-1-118-32615-2
,
978-1-118-32612-1
,
978-1-118-32613-8
,
978-1-118-32614-5
Serie:
Handbook of global policy series
Anmerkung:
The Handbook of Global Companies brings together original research addressing the latest theories and empirical analysis surrounding the role of global companies in local, national, and international governance. Offers new insights into the role of global companies in relation to policy and governance at local, national, and international levelsBrings together newly-commissioned research by a global team of established and up-and-coming scholars from the fields of international relations, political science, public policy, and beyond
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-0-470-67323-2
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
Schlagwort(e):
Multinationales Unternehmen
;
Einflussnahme
;
Politik
;
Internationale Organisation
;
Multinationales Unternehmen
;
Globalisierung
;
Aufsatzsammlung
;
Electronic books.
;
Electronic books.
;
Electronic books.
;
Electronic books.
DOI:
10.1002/9781118326152
URL:
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9781118326152
URL:
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9781118326152