Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Hoboken, N.J. :Scrivener Pub.,
    UID:
    almafu_9959328803502883
    Umfang: 1 online resource
    ISBN: 9781118867778 , 1118867777 , 9781118867907 , 1118867904 , 9781118867747 , 1118867742 , 9781118867877 , 1118867874
    Inhalt: "Presents a truly knowledge-based approach to education as an alternative to the current curriculum that is based on consolidating pre-conceived ideas. It demonstrates the advantages of the new curriculum, both in terms of acquiring knowledge and preventing current problems ... Examples are given from various disciplines, ranging from science and engineering to philosophy."--Provided by publisher.
    Anmerkung: Currculum-- the place where tangible content wrestles intangible process -- Intention: its individual and social purposes -- Fundamental changes in curriculum development -- Sustainability and change in curriculum development: the HSSA syndrome and other maladies -- The nature-science criterion -- The HSSA phenomenon -- Concluding remarks & observations.
    Weitere Ausg.: Print version: Islam, Rafiqul, 1959- Reconstituting the curriculum. Hoboken, N.J. : Scrivener Pub., [2014] ISBN 9781118472897
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books. ; Electronic books. ; Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz