Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almafu_9961512164102883
    Umfang: 1 online resource (164 pages)
    Ausgabe: 1st ed.
    ISBN: 9789180756600
    Serie: Linköping Studies in Science and Technology. Dissertations Series ; v.2388
    Inhalt: This dissertation by Juan Felipe Ruiz Muñoz explores the integration of designerly thinking into problem-based design engineering education. It addresses the challenges of moving beyond traditional linear approaches to embrace iterative and collaborative design methods. The work investigates educational practices that support student engagement, skill development, and boundary-crossing collaboration in multidisciplinary contexts. Key contributions include the examination of design briefs as negotiation tools and boundary objects, the significance of reflective processes to avoid design fixation, and the assessment of student skills in a designerly educational environment. This research is aimed at educators and professionals in engineering and design fields, providing insights into effective educational structures and methods.
    Anmerkung: Abstract -- Sammanfattning -- Acknowledgment -- Publications included in the thesis -- Other publications not included in the thesis -- Table of Contents -- 1. Introduction -- 2. Theoretical Frame -- 3. Methodology -- 4. Analysis and Contributions -- 5. Conclusions -- 6. List of References -- Appended Papers -- Papers
    Weitere Ausg.: ISBN 9789180756594
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz