Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    UID:
    almafu_BV001865420
    Format: XIII, 320 S. : graph. Darst.
    ISBN: 3-11-012237-5 , 978-3-11-012237-4
    Series Statement: Marketing-Management 12
    Note: Erscheint auch als Open Access bei De Gruyter , Dissertation Freie Universität Berlin 1989
    Additional Edition: Erscheint auch als Online-Ausgabe, PDF ISBN 978-3-11-086284-3 10.1515/9783110862843
    Language: German
    Subjects: Economics
    RVK:
    RVK:
    Keywords: Marketingstrategie ; Situative Entscheidung ; Portfoliomanagement ; Marketingstrategie ; Portfoliomanagement ; Marketing ; Strategisches Management ; Portfoliomanagement ; Konsumgüterindustrie ; Marketing ; Strategisches Management ; Portfoliomanagement ; Marketingstrategie ; Portfoliomanagement ; Konsumgüterindustrie ; Marketing ; Marketing ; Strategisches Management ; Marketing ; Marktsättigung ; Marketingstrategie ; Marktsättigung ; Konsumgüterindustrie ; Marketingstrategie ; Hochschulschrift ; Bibliographie enthalten ; Hochschulschrift
    URL: Volltext  (kostenfrei)
    Author information: Tomczak, Torsten 1959-
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. Further information can be found on the KOBV privacy pages