Format:
XV, 305 S. : graph. Darst., Kt.
ISBN:
3-8244-6847-6
Series Statement:
Gabler-Edition Wissenschaft
Note:
Zugl.: Erlangen, Nürnberg, Univ., Diss., 1997
Language:
German
Subjects:
Economics
Keywords:
Binnenmarkt
;
Markenpolitik
;
Markenartikelindustrie
;
Internationales Marketing
;
Markenpolitik
;
Entscheidungsprozess
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=008539911&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=008539911&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA