Umfang:
xiii, 258 Seiten :
,
Illustrationen.
Ausgabe:
First published
ISBN:
978-0-230-29272-7
,
978-1-349-33246-5
Anmerkung:
" At a time of significant change in the precarious world of female individualization, this collection explores such phenomena by critically incorporating the parameters of popular media culture into the overarching paradigm of gender relations, economics and politics of everyday life. "-- Provided by publisher.
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-1-137-02462-6
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Allgemeines
,
Soziologie
Schlagwort(e):
Massenmedien
;
Frau
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025153734&sequence=000004&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025153734&sequence=000004&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA