Format:
XVII, 346 S. :
,
Ill., graph. Darst.
Edition:
Second edition
ISBN:
978-1-8487-2944-5
Note:
Includes bibliographical references and index
Language:
English
Subjects:
General works
Keywords:
Medien
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Psychologie
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Unterhaltung
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Werbung
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Massenmedien
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Psychologie
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Unterhaltungssendung
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Fernsehsendung
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Product placement
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Unterhaltungssendung
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Fernsehsendung
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Werbepsychologie
;
Suggestivwerbung
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Fernsehen
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Psychologie
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Unterhaltungssendung
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Fernsehsendung
;
Psychologie
;
Werbesendung
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Fernsehsendung
;
Psychologie
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Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025161747&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA