Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    New York, NY :Routledge,
    UID:
    almahu_9949385382402882
    Umfang: 1 online resource (96 pages).
    ISBN: 9781003017424 , 1003017428 , 9781000514018 , 1000514013 , 100051398X , 9781000513981
    Serie: Routledge focus on applied linguistics
    Inhalt: "In this concise and practical book, Martel advocates for a content-based approach to foreign language curriculum design that emphasizes communicative competence, cognitive engagement, and social justice. Intended primarily for busy teachers with limited preparation time, the book includes: An introduction to content-based instruction and its use to date in foreign language education; Step-by-step strategies for designing content-based unit plans, lesson plans, and assessments; A complete curricular unit that serves as a guiding example, including nine lesson plans and a summative assessment. The book is accompanied by a website that will feature additional examples of content-based curricular materials across a range of languages and proficiency levels, available at http://cbi.middcreate.net/movingbeyond"--
    Anmerkung: CBI and foreign language education -- Conceptualizing content in unit planning -- Balancing language and content in unit planning -- Balancing language and content in lesson planning.
    Weitere Ausg.: Print version: Martel, Jason. Moving beyond the grammatical syllabus New York, NY : Routledge, 2022 ISBN 9780367819163
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz