Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almahu_9949385609202882
    Umfang: 1 online resource (xxiii, 296 pages) : , illustrations, maps.
    ISBN: 9781003207467 , 1003207464 , 9781000607260 , 1000607267 , 1000607240 , 9781000607246
    Serie: Routledge insights in tourism series
    Inhalt: "This book offers international perspectives on the economic, social, geopolitical, and environmental implications of COVID-19 on tourism, an unprecedented situation for this sector. It considers the challenge of making the tourism industry more resilient to such crises and the future sustainability of tourism. Contributions explore the changing dimensions of tourism marketing post-COVID-19; the rising challenges in tourism education and ways to handle the crisis; the impact of the pandemic on tourism governance; and the emerging ethical issues of stakeholders' responsibility. The book will be useful for researchers, students and practitioners in the fields of tourism, geography, and crisis management disciplines"--
    Anmerkung: Part 1. COVID-19 and Tourism: Introduction -- Part 2. COVID-19 and Tourism Marketing Sustainability -- Part 3. Tourism Education and Research for Tourism Sustainability -- Part 4. Ethics and Responsibilities in Tourism Management Post COVID-19 Pandemic -- Part 5. COVID-19 and Tourism Governance.
    Weitere Ausg.: Print version: Covid-19 and the tourism industry New York : Routledge, 2022 ISBN 9781032075020
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz