Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almahu_9949386362702882
    Umfang: 1 online resource (viii, 289 pages) : , illustrations
    ISBN: 9780367471507 , 0367471507 , 100022094X , 9781000220889 , 1000220885 , 9781000220919 , 1000220915 , 9781003038313 , 100303831X , 9781000220940
    Inhalt: "Designed to help educators recognize and nurture students with dyslexia, dysgraphia, and dyscalculia, this book guides readers through best practices for using creativity theory and strategies to address the learning challenges for students who have difficulty in acquiring literacy and mathematics content. Offering concrete examples of creativity assessment and pedagogical techniques, chapters are supported by rich Appendices providing assessment and screening checklists, time-telling objectives, learning trouble spots, a creative approach to teaching place value, and a handy cross-referencing table. Accessible and thorough, this up-to-date guide will help educators develop strategies that acknowledge students' creative strengths to address learning challenges across the literacy and mathematics curricula"--
    Weitere Ausg.: Print version: Reisman, Fredricka K.. Using creativity to address dyslexia, dysgraphia, and dyscalculia New York, NY : Routledge, 2021. ISBN 9780367481612
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz