Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almahu_9949386521902882
    Umfang: 1 online resource (xv, 214 pages) : , illustrations (some color)
    ISBN: 9781000361681 , 1000361683 , 9781003018674 , 100301867X , 9781000361780 , 1000361780 , 9781000361735 , 100036173X
    Serie: Routledge research in the creative and cultural industries
    Inhalt: "Bringing together a chorus of contributors from various disciplinary perspectives, this book breaks our understanding of arts markets into three elements: collectors, entrepreneurs and market formation. With insights from the humanities and the social sciences, the book provides a uniquely multi-disciplinary approach to expanding the research agenda around arts markets"--
    Anmerkung: The art collector -- Artists as entrepreneur and their career paths -- The formation and development of new markets.
    Weitere Ausg.: Print version: Researching arts markets. New York : Routledge, 2021 ISBN 9780367893392
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz