Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    [S.l.] :ROUTLEDGE INDIA,
    UID:
    almahu_9949434889702882
    Umfang: 1 online resource
    ISBN: 9781000828085 , 1000828085 , 9780429329647 , 0429329644 , 9781000828061 , 1000828069
    Inhalt: This book is a comprehensive and practical guide to project marketing - a crucial aspect of businesses worldwide. It encompasses a variety of key infrastructure projects such as roads, airports, ports, power, irrigation, commercial, and industrial buildings. The volume: Provides key definitions and discusses concepts such as segmentation, target marketing, positioning in projects, and organizational buyer behaviour. Draws and adapts from extant marketing theory and provides real-life case studies to demonstrate application of concepts. Focuses on project marketing logic, marketing mix, negotiation techniques, and strategies to aid contracting/subcontracting firms to realize better pricing and project profitability. An essential handbook for professional marketers and researchers, this book will be indispensable for B-Schools, project managers, entrepreneurs, infrastructure corporations, and start-ups. It will serve as a key text to foster hassle-free relationships between different business actors and reduce roadblocks such as time and cost escalation, litigation, and the like.
    Weitere Ausg.: Print version: ISBN 9781000828085
    Weitere Ausg.: Print version: ISBN 0367350904
    Weitere Ausg.: ISBN 9780367350901
    Weitere Ausg.: ISBN 9780367350918
    Weitere Ausg.: ISBN 0367350912
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz