Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Logan, Utah :Utah State University Press,
    UID:
    almahu_9949576927102882
    Umfang: 1 online resource (201 p.)
    ISBN: 9786613267054 , 9781283267052 , 1283267055 , 9780874214826 , 0874214823
    Inhalt: In a provocative book-length essay, Patricia Lynne argues that most programmatic assessment of student writing in U.S. public and higher education is conceived in the terms of mid-20th century positivism. Since composition as a field had found its most compatible home in constructivism, she asks, why do compositionists import a conceptual frame for assessment that is incompatible with composition theory? By casting this as a clash of paradigms, Lynne is able to highlight the ways in which each theory can and cannot influence the shape of assessment within composition. She lament
    Anmerkung: Description based upon print version of record. , Large-scale writing assessment practices and the influence of objectivity -- Contemporary literacy scholarship and the value of context -- Wrestling with positivism -- Theory under construction -- The politics of theorizing -- Theorizing writing assessment -- Theory in practice. , English
    Weitere Ausg.: ISBN 9780874215854
    Weitere Ausg.: ISBN 0874215854
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic book
    URL: Volltext  (kostenfrei)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz