Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Gunter Narr Verlag
    UID:
    almahu_9949904383302882
    Umfang: 1 online resource (293 p.)
    Ausgabe: 1st ed.
    ISBN: 9783823395430
    Serie: Multilingualism and Language Teaching 9
    Inhalt: This book presents a research study investigating young foreign language learners' ability to compose communicative texts in English. It reviews current research on young learners' EFL writing, reports on the learners' EFL writing competence, describes text quality at different CEFR language levels, and discusses current teaching practices and the learners' perception of EFL writing.
    Anmerkung: [1. Auflage] , Introduction 1. Context of the Study 2. A Comprehensive Model of Writing Competence for Young EFL Learners 3. Methods 4. Results 4.1 Part I: The young EFL learners' writing competence 4.2 Part II: Current teaching practices and the learners' perception of EFL writing 4.3 Part III: Predictors of the learners' EFL writing competence 5. Discussion Conclusion
    Weitere Ausg.: ISBN 9783823303510
    Weitere Ausg.: ISBN 9783823385431
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz