Umfang:
XII, 246 S.
ISBN:
978-1-107-00003-2
,
978-1-107-44205-4
Anmerkung:
Includes bibliographical references and index
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
,
Philosophie
Schlagwort(e):
Unternehmensethik
;
Entscheidungsfindung
;
Moral
;
Wirtschaftsethik
;
Entscheidungsfindung
;
Milgram-Experiment
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025949016&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=025949016&sequence=000004&line_number=0002&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA