Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Berlin, Germany :Springer,
    UID:
    almahu_BV044702484
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxxii, 228 Seiten).
    ISBN: 978-3-662-55612-2
    Inhalt: This book focuses on summarizing four elements from the classic Chinese literary theory: truth, beauty, emotion and imagination. Based on the latest findings from learning sciences and brain science, it elaborates on the reasons for creating contexts in language teaching. It also shows how the aesthetical theories can be used to nurture contextualized instruction and presents six major approaches for creating contexts: creating contexts with real objects, representing contexts with pictures, evoking contexts with music, experiencing contexts with acting, unfolding contexts with real life, and describing contexts with languages. The author is a practitioner with over 30 years of practical research experience and all their studies are discussed in this book
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-3-662-55610-8
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Grundschulpädagogik ; Lerntechnik
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Mehr zum Autor: Li, Jilin, 1938-,
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz