Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Cambridge :Cambridge University Press,
    UID:
    almahu_BV046969628
    Umfang: 1 Online-Ressource (ix, 279 Seiten) : , Illustrationen.
    ISBN: 978-1-108-67743-1
    Inhalt: Today, more people want to know how to make a meaningful difference to what they care about. But for that, traditional approaches to learning often fall short. In this book, we offer a theoretical and practical way forward. We introduce the concept of social learning spaces for developing both new capabilities and a sense of agency. We provide a rich framework for focusing on the value of social learning spaces: how to generate this value, monitor it, and learn iteratively through the process. The book is a useful extension and refinement of 'communities of practice' for those familiar with the theory. For those who are not, the chapters will lay out a new way to approach learning. This volume is written to serve the needs of readers across fields, including researchers, educators, and leaders in business, government, healthcare, and international development
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Hardcover ISBN 978-1-108-49716-9
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Paperback ISBN 978-1-108-73953-5
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Psychologie
    RVK:
    Schlagwort(e): Soziales Lernen ; Lernpsychologie
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz