Umfang:
1 Online-Ressource (xix, 313 Seiten).
ISBN:
978-1-80041-295-8
,
978-1-80041-296-5
Serie:
New perspectives on language and education Band 91
Inhalt:
This book addresses the question of how equitable and inclusive education can be implemented in heterogeneous classes where learners' languages and cultures reflect the social reality of mass migration and everyday plurilingualism. The book brings together researchers and practitioners to address language policy and pedagogy
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Hardcover ISBN 978-1-80041-294-1
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Paperback ISBN 978-1-80041-293-4
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Komparatistik. Außereuropäische Sprachen/Literaturen
Schlagwort(e):
Mehrsprachigkeit
;
Einwanderer
;
Unterricht
;
Inklusion
;
Aufsatzsammlung
DOI:
10.21832/9781800412958
URL:
Volltext
(URL des Erstveröffentlichers)