Umfang:
1 Online-Ressource (xvi, 246 Seiten) :
,
Illustrationen.
ISBN:
978-1-00-902465-5
Serie:
The Cambridge applied linguistics series
Inhalt:
This cutting edge volume explores holistic trends in multilingualism, analysing the processes of both 'becoming multilingual' and 'being multilingual'. Multilingualism has increased in recent years due to globalisation, transnational mobility and the spread of Information and Communications Technology (ICT). This volume explores some of the trends in the study of multilingual education by putting together research studies that analyse the processes of both 'becoming multilingual' and 'being multilingual' in educational contexts
Anmerkung:
Title from publisher's bibliographic system (viewed on 08 Oct 2021)
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Paperback ISBN 978-1-107-47751-3
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Komparatistik. Außereuropäische Sprachen/Literaturen
Schlagwort(e):
Mehrsprachigkeit
;
Erziehung
;
Fremdsprachenlernen
;
Aufsatzsammlung
DOI:
10.1017/9781009024655
URL:
Volltext
(URL des Erstveröffentlichers)
Mehr zum Autor:
Cenoz, Jasone, 1960-