Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almahu_BV048494173
    Umfang: 1 Online-Ressource (xiv, 242 Seiten).
    ISBN: 978-1-350-13785-1 , 978-1-350-13783-7
    Serie: Perspectives on leadership in higher education
    Inhalt: What is the future of the contemporary university and for those who wish to lead them? Considering leadership in the broadest sense, including academic leadership (teaching and research) as well as leadership practices of those in formal management positions, Jillian Blackmore outlines how multiple pressures on universities have produced leadership practices in management and research which are more corporate than collegial, and which discourage many academics from aspiring to leadership. She uses range of theoretical tools, informed by critical and feminist organisational studies, to unpack higher education and how it is being transformed. Drawing from three Australian university case studies, this book uses leadership as a lens through which to investigate the effects of restructuring of the higher education sector has impacted differently on academic identities and careers.
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-1-350-13782-0
    Sprache: Englisch
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz