Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    UID:
    b3kat_BV024636747
    Format: V, 302 S.
    Series Statement: Bochumer Studien zur Publizistik- und Kommunikationswissenschaft 32
    Note: Zugl.: Saarbrücken, Univ., Diss., 1981
    Language: Undetermined
    Subjects: Economics , General works , Psychology
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    Keywords: Deutschland ; Werbesendung ; Fernsehsendung ; Rezeption ; Werbesendung ; Fernsehsendung ; Rezeption ; Werbesendung ; Fernsehsendung ; Insertwirkung ; Werbesendung ; Fernsehsendung ; Mainzelmänncheneffekt ; Werbesendung ; Fernsehsendung ; Werbewirkung ; Werbesendung ; Fernsehsendung ; Anzeige ; Hochschulschrift ; Mainzelmänncheneffekt ; Insertwirkung ; Hochschulschrift ; Insertwirkung ; Mainzelmänncheneffekt
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. Further information can be found on the KOBV privacy pages