Umfang:
XXI, 174 S.
,
graph. Darst.
,
25 cm
Ausgabe:
1. publ.
ISBN:
9780415537124
,
9780415537131
Anmerkung:
Literaturverz. 166 - 168
,
Foreword -- Introduction : can you predict the unexpected? -- From the conventional to the new emerging paradigm -- Disrupter's paradise -- The conventional paradigm -- How a new paradigm is emerging -- Towards a new paradigm? -- On the inner workings of black swans -- Apple, the black swan -- Aravind : the McDonaldization of eye care -- Emirates Airlines : globalization from the desert -- Huawei : countryside surrounding cities -- Natura : globalizing beauty! -- Nokia : from ugly duckling to white swan to Ryanair : a true disrupter -- Tata Motors : reverse imperialism -- Beyond strategy and metrics -- Going beyond strategy -- Appendix 1: Metrics and diagnostics -- Appendix 2: Company of the future metric.
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-1-315-81896-2
Sprache:
Englisch
Schlagwort(e):
Management
;
Strategische Planung
;
Alternative
;
Erfolg