Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Buch
    Buch
    Farnham ; Burlington, Vt. : Gower
    UID:
    b3kat_BV042972842
    Umfang: XVIII, 268 S. , Ill., graph. Darst. , 26 cm
    ISBN: 9781472415981
    Anmerkung: Literaturangaben , Introduction, Michael Tovey. Part 1 Setting the Scene: Design education research: its context, background and approaches, Eddie Norman; Design education as the passport to practice, Michael Tovey; Designerly thinking and creativity, Michael Tovey. Part 2 Key Developments in Design Pedagogy: Fostering motivation in undergraduate design education, Steve Garner and Chris Evans; Signature pedagogies in design, Alison Shreeve; The experience of teaching a creative practice: an exploration of conceptions and approaches to teaching, linking variation and the community of practice, Linda Drew; Transformative practice as a learning approach for industrial designers, Karen Bull; Industrial design and liminal spaces, Jane Osmond; Developing tools to support collaboration and understanding during industrial design practice, Mark Evans, Ian Campbell and Eujin Pei; The use of design case studies in design education, Seymour Roworth-Stokes and Tim Ball; Amplifying learners' voices through the global studio, Aysar Ghassan and Erik Bohemia; Conclusions, Michael Tovey. Index
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-1-4724-1599-8
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-1-4724-1600-1
    Sprache: Englisch
    RVK:
    Schlagwort(e): Kunsterziehung ; Kreativitätserziehung ; Design ; Produktgestaltung ; Studium ; Design ; Ausbildung
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz