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    UID:
    almafu_BV045450470
    Format: 1 Online-Ressource (361 Seiten) : , Illustrationen, Diagramme.
    ISBN: 978-3-8233-9248-4
    Series Statement: Giessener Beiträge zur Fremdsprachendidaktik
    Content: Video games are a major source of contact to English language and culture, and the need to develop critical video game competency is high. This text presents reasons for (and defines) video game literacy for the English as a foreign language classroom as well as empirical research which covers problems and potentials of game topics in the classroom. This book offers as a result of the theoretical and empirical research countless ideas for task and material design, teacher education, theoretical and conceptual development of video game literacy and impulses for future empirical research
    Note: Literaturverzeichnis: Seite 328-347
    Additional Edition: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-3-8233-8248-5
    Language: English
    Subjects: Education , English Studies
    RVK:
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    Keywords: Englischunterricht ; Audiovisuelles Unterrichtsmittel ; Videospiel ; Informelles Lernen ; Medienkompetenz ; Englisch ; Fremdsprachenunterricht ; Fremdsprachenlernen ; Videospiel ; Schuljahr 10 ; Hochschulschrift ; Hochschulschrift ; Hochschulschrift
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
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    Author information: Jones, Roger Dale
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
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