Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    b3kat_BV047060714
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxii, 229 Seiten)
    Ausgabe: First edition
    ISBN: 9781800432406 , 9781800432420
    Serie: Advances in public relations and communication management volume 5
    Inhalt: This volume explores current research in public relations and communication management, and in particular examines how public relations can have a positive impact on the well being of its publics. One of the biggest competitive advantages in today's business world are positive and engaged publics, because satisfied participants are at the core of any successful relationship. The success of relationships with publics is mostly based on how people are valued and treated, which in turn affects their self-perceptions and level of performance. Both of these elements are correlated with life happiness. Thus, strategic communication should be used for cultivating a positive environment and for fostering happiness and joy among their publics. This can help improve both organizational success and the well-being of people. This book will be essential reading for researchers in marketing and communications, as well as practitioners who wish to understand how PR and Communication Management can positively impact the well-being of organizations and the wider community
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-1-800-43241-3
    Sprache: Englisch
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz