Umfang:
1 Online-Ressource (x, 309 Seiten)
ISBN:
9781847208576
Anmerkung:
Includes bibliographical references (p. 262-300) and index
,
pt. 1. Conceptual assumptions of trust -- pt. 2. The contribution of the different disciplinary contexts -- pt. 3. The trust construct's analytical boundaries -- pt. 4. Trust development
,
Trust in Market Relationships illustrates that the importance of trust in a commercial arena has intensified as markets have become more complex. As business relationships become ever critical for a firm's economic results in highly competitive markets, and trust represents the basic platform for the development of successful long-term collaborations
,
Translated from the Italian
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druckausgabe ISBN 1845427610
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druckausgabe ISBN 9781845427610
Sprache:
Englisch
Schlagwort(e):
Geschäftsverbindung
;
Beziehungsmarketing
;
Vertrauen
;
Electronic books.
DOI:
10.4337/9781847208576
URL:
Volltext
(URL des Erstveröffentlichers)
URL:
Deutschlandweit zugänglich
URL:
Deutschlandweit zugänglich
URL:
FULL
((Currently Only Available on Campus))
URL:
https://www.elgaronline.com/view/9781845427610.xml