Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    edoccha_9958085508202883
    Umfang: 1 online resource (171 p.)
    ISBN: 1-280-17230-4 , 9786610172306 , 92-64-10507-7
    Inhalt: Access to institutions of higher education is as important for disabled people as it is for non-disabled students, since it can offer them the same opportunities for employment, social inclusion and poverty alleviation. Inclusive practices in schools also encourage the need for greater access in higher education. This book offers a detailed account of practices in Canada (Ontario), France and the United Kingdom, and provides additional information on the situation in Germany and Switzerland.
    Anmerkung: "The document was prepared by Serge Ebersold of the University of Strasbourg with Peter Evans of the OECD Secretariat"--Page 3. , Preliminaries; Foreword; Contents; 1. Introduction; 2. Access to Higher Education; 3. Students with Disabilities in Ontario, Canada; 4. Students with disabilities in France; 5. Students with disabilities in the United Kingdom; 6. Disability and Higher Education in Germany; 7. Students with disabilities in Higher education in Switzerland , English
    Weitere Ausg.: ISBN 92-64-10505-0
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz