Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Berlin ;Boston :De Gruyter Mouton,
    UID:
    edocfu_9958355288102883
    Umfang: 1 online resource (241p.)
    Ausgabe: Reprint 2011
    ISBN: 9783110907988
    Serie: Studies on Language Acquisition [SOLA] ; 17
    Anmerkung: Frontmatter -- , Contents -- , Chapter 1. Introduction -- , Chapter 2. A paradox: Learning the meaning of change-of-state verbs should be easy, but it isn’t -- , Chapter 3. Is the learning problem due to mapping problems? Testing the Transparent Endstate Hypothesis -- , Chapter 4. A subtle learning problem: The Weak Endstate -- , Chapter 5. Modifiers as cues to verb meaning -- , Chapter 6. Testing the Adverbial Modification Cue Hypothesis -- , Chapter 7. Summary: The status of the endstate in children’s semantic representations of change-of-state verbs -- , Appendices -- , Notes -- , References -- , Subject index -- , Author index , In English.
    Weitere Ausg.: ISBN 978-3-11-179680-2
    Weitere Ausg.: ISBN 978-3-11-017304-8
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz