Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    London ; : RoutledgeFalmer,
    UID:
    edocfu_9959229015402883
    Umfang: ci, 184 p.
    Ausgabe: 2nd ed.
    ISBN: 1-134-32266-6 , 1-280-06400-5 , 1-134-32267-4 , 0-415-33168-4 , 0-203-39730-4
    Inhalt: This ground-breaking text spans a range of issues central to school English. It extends not only to the spoken and written language of classrooms, but also to other important modes of representation and communication.
    Anmerkung: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph , Introduction -- A social and political framework for thinking about English -- A new approach to understanding school English: multimodal semiotics -- The English classroom as a multimodal sign -- The organization of time in the English classroom -- The pedagogic construction of 'ability' in school English -- The social production of character as an entity of school English -- Orchestrating a debate -- Only write down what you need to know: annotation for what? -- The textual cycle of the English classroom -- And so to some final comments. , English
    Weitere Ausg.: ISBN 0-415-33169-2
    Weitere Ausg.: ISBN 0-203-68483-4
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz