Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Singapore :Springer,
    UID:
    edocfu_BV045099364
    Umfang: 1 Online-Ressource (xvi, 329 Seiten) : , Illustrationen, Diagramme.
    ISBN: 978-981-130-047-9
    Inhalt: This book discusses the discipline standards of History in Australian universities in order to help historians understand the Threshold Learning Outcomes and to assist in their practical application. It is divided into two sections: The first offers a scholarly exploration of contemporary issues in history teaching, while the second section discusses each of the Threshold Learning Outcomes and provides real-world examples of quality pedagogical practice. Although the book focuses on the discipline of history in Australia, other subjects and other countries are facing the same dilemmas. As such, it includes chapters that address the international context and bring an international perspective to the engagement with discipline standards. The innovation and leadership of this scholarly community represents a new stage in the transformation and renewal of history teaching
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-981-130-046-2
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Geschichtswissenschaft ; Lehrveranstaltung ; Wissenschaftliches Arbeiten ; Lernerfolg
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz