Umfang:
1 Online-Ressource (xiv, 280 p)
,
ill
ISBN:
9781848447424
Serie:
Edward Elgar E-Book Archive
Inhalt:
In this important and timely book, Bart Nooteboom develops and applies a social cognitive theory of firms and organizations with a focus on learning and innovation
Inhalt:
1. Purpose, scope, concepts and positioning -- 2. Embodied cognition -- 3. Organizational focus -- 4. Organization between organizations -- 5. Dynamic capabilities -- 6. Evolution
Anmerkung:
Includes bibliographical references and index
Weitere Ausg.:
ISBN 9781848442108 (hardback)
Weitere Ausg.:
ISBN 9781849801690 (pbk.)
Weitere Ausg.:
ISBN 1848442106 (hbk.)
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe Nooteboom, Bart, 1941 - A cognitive theory of the firm Cheltenham [u.a.] : Edward Elgar, 2009 ISBN 9781848442108
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
Schlagwort(e):
Firma
;
Innovation
DOI:
10.4337/9781848447424
URL:
Deutschlandweit zugänglich
URL:
Deutschlandweit zugänglich