Umfang:
Online-Ressource (423 S.)
ISBN:
9783110281040
Serie:
IFLA Publications 159
Inhalt:
With contributions from library and information professionals (practitioners, researchers, faculty members, consultants, and others), Marketing Library and Information Services: A Global Outlook highlights a variety of exemplary LIS marketing practices and efforts from around the globe. The following broad topics are explored: changing marketing concepts; marketing library and information services in different countries; marketing library and information services in different kind of libraries; education, training and research; web-based LIS marketing, etc..
Anmerkung:
In English
Weitere Ausg.:
ISBN 9783110280869
Weitere Ausg.:
ISBN 9783110281040
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe Marketing library and information services ; 2: A global outlook Berlin [u.a.] : De Gruyter Saur, 2013 ISBN 9783110280869
Weitere Ausg.:
ISBN 3110280868
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-3-11-028104-0
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Allgemeines
Schlagwort(e):
Bibliothek
;
Informationseinrichtung
DOI:
10.1515/9783110281040
URL:
Volltext
(lizenzpflichtig)
Mehr zum Autor:
Gupta, Dinesh K. 1964-