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    UID:
    gbv_1699241317
    Umfang: xxxiii, 268 pages , Illustrationen
    ISBN: 9780367001957
    Inhalt: "This book explores the impact of the United Nations Declaration on the Rights of Indigenous Peoples in Japan and Australia, where it has heralded change in the rights of Indigenous peoples to have their histories, cultures and lifeways taught in culturally appropriate and respectful ways in mainstream education systems. The book examines the impact of imposed education on Indigenous peoples' pre-existing education values and systems, considers emergent approaches towards Indigenous education in the post-imperial context of migration, and critiques certain professional development, assessment, pedagogical approaches and curriculum developments. This book will be of great interest to researchers and lecturers of education specialising in Indigenous Education, as well as postgraduate students of education and teachers specialising in Indigenous Education"--
    Anmerkung: Includes bibliographical references and index
    Weitere Ausg.: ISBN 9780429400834
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe Post-imperial perspectives on indigenous education New York : Routledge, 2020
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe Post-imperial perspectives on indigenous education London : Routledge, 2021 ISBN 9780429400834
    Weitere Ausg.: ISBN 0429400837
    Weitere Ausg.: ISBN 9780429683879
    Weitere Ausg.: ISBN 0429683871
    Weitere Ausg.: ISBN 9780429683886
    Weitere Ausg.: ISBN 042968388X
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Pädagogik
    RVK:
    Schlagwort(e): Australien ; Japan ; Bildung ; Erziehung ; Indigenes Volk ; Ainu ; Aufsatzsammlung
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
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