Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almafu_BV046690373
    Umfang: 1 Online-Ressource (x, 406 Seiten).
    Ausgabe: Ninth edition
    ISBN: 978-1-53811261-8
    Serie: Communication, Media, and Politics
    Inhalt: Political Campaign Communication, Ninth Edition uses a speech-communication perspective to examine how elective politics contributes to our knowledge and understanding of the electoral process. This book explains how principles and practices central to election campaigns affect America's electoral history
    Anmerkung: Intro; Contents; Preface; 1. Communication and Political Campaigns: A Prologue; 2. Communicative Functions of Political Campaigns; 3. Communicative Styles and Strategies of Political Campaigns; 4. Communicative Mass Channels of Political Campaigning; 5. Communicative Types and Functions of Televised Political Advertising; 6. Ethical Considerations of Political Campaign Communication; 7. Public Speaking in Political Campaigns; 8. Recurring Forms of Political Campaign Communication; 9. Debates in Political Campaigns; 10. Interpersonal Communication in Political Campaigns , 11. Advertising in Political Campaigns12. Political Campaigning in the Age of the Internet and the Growing Influence of Social Media; 13. Journalism in Contemporary Political Campaigns: From Information to Fake News; 14. Political Campaign Communication in the 2016 Presidential Election; Index; About the Authors
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-1-53811260-1
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books ; Electronic books ; Electronic books
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz