Umfang:
1 online resource (xvi, 362 pages)
ISBN:
9780203080092
,
9781136164224
,
9781136164170
,
9781136164217
Serie:
Routledge companions
Inhalt:
pt. 1. Why ethnic marketing? -- pt. 2. Processes of ethnic cultural change, socialization and technology -- pt. 3. Identity, space and ethnic entrepreneurship -- pt. 4. Globalization, religion and materialism -- pt. 5. Market segmentation and targeting -- pt. 6. Advertising -- pt. 7. Ethical and public policy issues in ethnic marketing.
Weitere Ausg.:
ISBN 9780415643634
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9780415643634
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe The Routledge companion to ethnic marketing London : Routledge, 2015 ISBN 9780415643634
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
,
Philosophie
Schlagwort(e):
Marketing
;
Interkulturelles Management
DOI:
10.4324/9780203080092