Umfang:
1 online resource (xvii, 233 pages)
ISBN:
9780203865712
,
9781135234478
,
9781135234515
,
9781135234522
Inhalt:
The meaning and nature of impression management -- A cybernetic model of impression management -- Individual and organizational contributing factors -- Substantive approaches to self-presentation -- Surface-level approaches to self-presentation -- Being impressive by making others feel good -- Self-protection tactics -- Impression management for job search and performance evaluation -- Impression management for leaders -- Impression management by organizations -- Functional and dysfunctional consequences of impression management.
Weitere Ausg.:
ISBN 9780415871730
Weitere Ausg.:
ISBN 9780415871747
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9780415871730
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe DuBrin, Andrew J., 1935 - Impression management in the workplace New York, NY [u.a.] : Routledge, 2011 ISBN 9780415871730
Weitere Ausg.:
ISBN 9780415871747
Sprache:
Englisch
DOI:
10.4324/9780203865712
Mehr zum Autor:
DuBrin, Andrew J. 1935-