Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    London : Routledge, Taylor & Francis Group
    UID:
    gbv_1804078921
    Umfang: 1 online resource (xx, 134 pages)
    ISBN: 9781000566345 , 100056634X , 9781003270300 , 1003270301 , 9781000566352 , 1000566358
    Serie: New directions in philosophy of education
    Inhalt: Brings together a discussion of educational philosophy, nihilism and humanity to rethink education in times of crisis, with a particular focus on teaching and learning in universities. Argues that an educational crisis manifests when the value of academic institutions come under attack, looking closely at how higher education practices have been devalued. Situated in the context of three intertwined crises; the coronavirus pandemic, economic decline resulting in poverty and unemployment, and the crisis of human migration. It questions what the role of education is, or ought to be, in times of crisis and how our humanity ought to be cultivated during such turbulent times. Will be of great interest to researchers, academics and postgraduate students in the fields of educational philosophy, higher education and international education
    Anmerkung: Includes bibliographical references and index
    Weitere Ausg.: ISBN 9781032218502
    Weitere Ausg.: ISBN 1032218509
    Weitere Ausg.: ISBN 9781032218654
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 1032218509
    Sprache: Englisch
    Mehr zum Autor: Waghid, Yusef
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz