Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Buch
    Buch
    Cham : Springer International Publishing | Cham : Imprint: Springer
    UID:
    gbv_1859324371
    Umfang: xiii, 182 Seiten , Diagramme, Tabellen
    ISBN: 9783031108457
    Serie: Springer texts in education
    Inhalt: This book provides an in-depth discussion of the emergence of technology acceptance theories and models, how we can use these theories and models in education, and data collection and analysis processes of technology acceptance research in education. The book discusses how we can make meaning of technology and apply it to educational settings while we investigate the processes via which people adopt technology in education. The book will appeal to students enrolled in upper undergraduate and graduate courses that cover technology acceptance and use in education, researchers who would like to conduct technology acceptance research in education and need a comprehensive resource, and practitioners such as teachers and administrators who would like to promote technology use at schools.
    Weitere Ausg.: 10.1007/978-3-031-10846-4
    Weitere Ausg.: ISBN 9783031108464
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe Ursavaş, Ömer Faruk Conducting Technology Acceptance Research in Education Cham : Springer International Publishing, 2022 ISBN 9783031108464
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe Ursavaş, Ömer Faruk Conducting technology acceptance research in education Cham : Springer International Publishing, 2022 ISBN 9783031108464
    Sprache: Englisch
    URL: Cover
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz